2 Mei - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Antoine en Esther Weerde - WaarBenJij.nu 2 Mei - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Antoine en Esther Weerde - WaarBenJij.nu

2 Mei

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Antoine en Esther

02 Mei 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag een regenachtige dag, dat is balen want we hadden in de planning om een strand wandeling/run te maken. Op dit weer hadden we niet gerekend dus we blijven in de camper hangen en de route uitstippelen voor de komende dagen "ook nuttig"!

Vervolgens gaan we on route richting de haven van Auckland en doornaar Les Mills.
Les Mills zit midden in de stad maar het blijft lastig om de weg terug te vinden hier (alles lijkt op elkaar), we hebben geluk dat we snel door kunnen rijden want het is weekend en tamelijk rustig op de weg.
We parkeren de camper vrijwel naast het complex van Les Mills zodat we zo af en toe even de camper op kunnen zoeken.
Les Mills heeft 3 complexen naast elkaar, kantoor, ruimte waarin boxen wordt gegeven, cardio apperatuur staat en de ruimte/zaal is van de RPM. Via een bruggetje loop je dan door naar de sportschool ernaast waar al krachttrainings apperatuur staat en vervolgens nog wat cardio.
In de sportschool zelf is een kledingshop (alles alleen maar Les Mills), voedingssuplementen shop en een restaurantje (allemaal gezonde voeding van pasta’s tot fruitsalade’s).
We kijken onze ogen uit “wat een drukte”!
De lessen starten hier ‘s morgens al om 6.10 uur, en dan minimaal 5x per dag!
Alle onderdelen van Les Mills worden hier dagelijks in grote hoeveelheden aan de mensen aangeboden “wouw”! Wij vragen ons af of men hier wel werkt of alleen maar sport.
In de straten zie je om je heen heel veel mensen hardlopen of biken, het is hier volgens ons een way of life!
Wij komen op het juiste moment want er is “GFX Carnaval 09, Les Mills New Zealand’s workshop & filming Extravaganza”. Dat betekent dat er twee dagen lang een programma wordt aangeboden voor leden, Auckland instructeurs, workshops voor instructeurs, en dat de filming plaats vindt van alle onderdelen en ter afsluiting op zaterdag 2 mei (vandaag dus) een grote Carnaval’s party is.
Nu gaan we opweg naar de filmopnames, onze free pass hebben we al gescoord dus we kunnen zo doorlopen.
Wel spannend want we willen nog wat foto's maken, en natuurlijk een handtekening op een wielershirt scoren.
Super dat jullie in grote getale onze blog lezen en reageren!
Voor een ieder een knuffel vanuit een ver Nieuw Zeeland.

• 02 Mei 2009 - 06:18

Han:

Hallo luitjes,
    Geweldig wat jullie meemaken. Leuk om te lezen. Zelf ga ik vandaag naar het saaie Rotterdam; Ahoy... Met Ronald L. Ben benieuwd.
    Geniet er lekker van.
    Han

• 02 Mei 2009 - 07:32

Sonja Mennnen:

Hallo samen,
    Wat geweldig wat jullie allemaal mee mogen maken.
    Wij vinden het geweldig om het telezen, de hele fam. hier leeft met jullie mee zelf ons mam!
    Geniet er samen lekker van.
    Groet Fam. Mennen en ons mam.

• 02 Mei 2009 - 10:19

Henny:

hoi schatten
    komt mooi uit he' carnaval maar niet te veel sapjes,biertjes, drinken nog hele fijne dagen . ps o ja hier is het erg warm vervelend ga zo lekker fietsen en dan naar de bbq kusjes voor alle twee henny

• 03 Mei 2009 - 09:27

Sonja Mennen:

Heey Esther Antoine,
    Wat mooi al die foto's, geweldig wat je nu al allemaal hebt mogen zien, en wij natuurlijk ook. Gr. Sonja